torsdag 1. desember 2011

W a s h i t a p e

I dag fikk jeg mine første ruller med washi tape.
Alle andre skryter jo så av det, så måtte jo prøve.
Dessuten så er jeg omringet av murvegger og fortvilet over at ingenting vil henge..
Jeg gikk kanskje litt berserk, soverommet mitt ser ut som et barnerom..

Men det gjorde det mer koselig og mindre glattcelle, synes jeg..
Hehe!

Fikk også prøvd meg på hjemmelaget reinsdyrhode av washi tape, inspirert og den flotte Nina bak bloggen Stylizimo.
Det ble så der, men det fylte veggen litt hvertfall :)

Bildene er så der også, lenge siden jeg har tatt bilder og redigert så får håpe det blir bedre med tiden.

I dag er det også 1.desember og jeg har åpnet første luke i mine hele tre sjokoladekalendere (jippi!)

Nå håper jeg bare på snø..
Fryktelig trist og titte ut av vinduet..

Ingen kommentarer: