tirsdag 20. desember 2011

R o c k i n g a r o u n d t h e C h r i s t m a s T r e e

Er så fornøyd med juletreet mitt - bortsett fra at det ble gran i år og det dryyyysser...
Det ser så fint ut her i den dunkle belysningen, men klarer ikke helt og gjensskape det på bildet.
Er hverken god på bildetagning eller redigering..
Men det får stå til :)

Vi har alltid hatt juletre og det har vært tradisjon og pynte det på lillejuleaften.
Men nå som jeg bor for meg selv vil jeg gjerne ha treet litt lenger.
Juletrepynten min er ny i år, kjøpt fra H&M Home, Kremmerhuset, KID og Home&Cottage.
Masse fint, og julekulene med pus har allerede blitt Kompis og Stellans favoritter.
De har nappa ned flere så jeg tar hintet og lar nederste del av juletreet være tomt :)


Mitt søte lille juletre som jeg fikk skvisa mellom bokhylla og tv-skapet.
For juletre skal man ha :D

På bloggen Snikkerbuo kan du vise frem treet ditt!

1 kommentar:

Bird on a wire sa...

Kjempekoselig juletre!
Jeg feirer jul hos mor, så jeg skal dit og pynte den 23.

Riktig god jul til deg!