søndag 25. mars 2012

R o m t i l i n s p i r a s j o n

Alle bilder kan gi noe inspirasjon.
Det trenger ikke og være hele bildet, men bare en liten ting.
Dette er bilder som inspirer meg.

Kikker stadig vekk på dette bildet.
Får meg til og vurdere hvite puter i sofaen hvertfall.

Dette bildet gir meg lyst til og bytte ut kista jeg bruker som stuebord med to gamle kofferter jeg har ståendes.
Det hadde vært noe og prøvd ut en lav type for stuebord, aldri hatt helt sansen for det før..

Jeg HATER soverommet mitt, med virkelige store bokstaver.
Så jeg prøver og gjøre det beste ut av det jeg har i mitt lille fangehull.
Dette bildet gjør så jeg vil gjøre mitt allerede hippie-bohemske soverommet enda mer av nettopp det.
Selvom jeg liker det lyst og luftig på soverommet så passer det seg dessverre ikke her jeg bor nå.

Ingen kommentarer: