tirsdag 6. mars 2012

E n f o r n æ r m a K o m p i s

Siden Stellan har flyttet inn så har matskålen til Kompis stått på komfyren da Stellan viste større interesse for Kompis sin mat istedenfor sin egen.
Men nå begynner Stellan og blir stor og han skal kastreres til fredag og da kommer de til og spise samme mat, så matskålen til Kompis er nå plassert på gulvet..
Han er ikke fornøyd....
Han nekter og spise på gulvet.

Spoiled much?

I går hjalp jeg Simon med og hente to lekre Chesterfield sofaer - som gaes bort (!).
Hadde tenkt til og ha de selv, men etter en snakk med foreldrene ble jeg lettere overbevist om at det ikke var et godt valg..
Jeg angrer..
Men jeg fikk heller Simon sin Ektorp 2 seter, så nå har det blitt forandringer her :)
Lover, skal få tatt noen bilder nå, hehe.

1 kommentar:

Bird on a wire sa...

Sær pus, ja? Og litt bortskjemt, ja?
i tillegg til å være sær på maten, har katta mi en greie på at han ikke skal drikke vann av vannskåla. Det er kun rennende vann fra springen som duger, så pus drikker stort sett vann når jeg pusser tenner på morgenen og kvelden :)