onsdag 9. mai 2012

A p h o t o a d a y

Blir en liten oppsummering her nå.
Helgen var helt full med to bursdagsselskaper her hjemme og de siste dagene har jeg ikke vært helt på topp, så bloggen har naturligvis blitt lagt til side.
Så her kommer fra 4-9 mai.
smil.


4 - Fun!
Lite som får meg til å le så godt så morsome bilder av dyr - med festlige tekster til.

5 - Bird.
Fugler på en snor.

6 - You.
Hello - this is my face.

7 - Someone that inspires you.


Tre helt fantastiske kvinner jeg er svært heldig som har i livet mitt.
Mamma, Mimmi og Mor.
Love forever!

8 - A smell you adore.
Blomster.
Det må være hvertfall èn av de beste luktene!
Dyne som har hengt ute hele dagen lukter også herlig.

9 - Something you do everyday.
Finn.no.
Mitt mantra..
Det første jeg gjør på morgenen og det siste jeg gjør før jeg lukker øynene.
Noe ganger er man skikkelig heldig.
Alle mine Finn kupp kan jeg vise dere en annen gang.
smil.

I morgen håper jeg at jeg er fast tilbake med bilder igjen.

God kveld.



Ingen kommentarer: