onsdag 4. januar 2012

H v o r v i l d u d r a ?

Mange har nok en liste over steder de vil dra i verden.
Min begynner og bli lang - men aldri usannsynelig.
Her kommer min liste, så langt.

Jeg vil dra til Nord-Canada og se isbjørner. (I mitt hjerte).



~

Jeg vil dra til Syd Georgia og se pingviner.
~

Jeg vil dra til Cuba, Havana og se/ leve livet.


~

Jeg vil dra til Marokko for og oppleve, røyke sigarer og drikke cognac.
~

Jeg vil dra til India, møte snille mennesker og gjerne oppleve Nord-India og folket.

~

Jeg vil dra til Paris og være "parisian chic" og kjøpe alt for dyre vesker og sko.

~

Jeg vil tilbake til San Fransisco og bo i Haight Ashbury, leve som en hippie.
~

Jeg vil til Italia, leve på rødvin og pizza, besøke museer og se meg lei på vakker kunst.

Vil også besøke Venezia mens jeg er i Italia.
Hvorfor?
Bare fordi det er Venezia.
Så vil jeg gjøre i en gondol under Bridge of Sighs, i solnedgangen, kysse meg selv og love at jeg alltid vil elske meg selv....
~

Sist, men ikke minst, på denne listen står Island.
Helt siden jeg var liten har jeg alltid ønsket og dratt ditt.
Vet ikke engang hvorfor, jeg bare synes det er ett helt fantastisk vakkert land.
Jeg vil ri på islandshester og koke i den blå lagunen.

~

Jeg vil også ri på elefanter, gå med løvene, få en suss av en spekkhogger, bygge skoler for barn i Afrika, skrive en bok (eller to), bo i en liten hytte på en strand i Hawaii og bli hobby surfer, besøke graven til Jonny Cash og sørge for at verdens pelsindusti stoppes en gang for alle.
Bare og begynne og spare penger..
Wish me luck!

Ingen kommentarer: