tirsdag 22. november 2011

J u l e g a v e r

I år har jeg bestilt de fleste julegavene over nettet.
Veldig deilig og bare plukke dem opp på postkontoret, pakke dem inn og være ferdig med det.
Slippe alt julestresset i byen.
Heller bruke tiden på julebaking og kos.

Så i dag har jeg pakket inn årets første julegave.
I år går jeg for hvit innpakking.

Kommer til og pynte med litt grønt og rødt når julen nærmer seg mer.

Neste helg skal damene i familien har julebaking.
Jeg vet ikke hva jeg skal lage enda..
Noen forslag? :)

Nei, nå skal jeg nyte litt pizza og en kald juleøl.
Fortjener jeg etter den stoore edderkoppen jeg måtte ta isted...
Iiih, edderkoppene i kjelleren er større enn de du finner på veggen i stua de og sååå mange av de :/

Ha en fortsatt fin tirsdagskveld.
Jeg skal prøve og bli kvitt bildene av alle disse krydyrene, hehe.

1 kommentar:

bohemian girl sa...

Fin innpakning...jeg digger spesielt 'til/fra-lappen din':)